Nu är det lördag igen!

Tänkte på den där låten, snart är det lördag igen.. haha den är härlig:)
Har precis kommit hem ifrån en shoppingrunda inne i Kna med syster. Av någon lustig anledning åker vi alltid in till kna när vi ska umgås för hon är hemma. Visst är det roligt, om man nu skulle ha så mkt pengar så man kunde köpa allt som man vill ha.. Det är lite jobbigt!!

Men hon hämtade mig igår när jag varit ute hos Milia och hennes familj. Va så längesedan att jag va tvungen till att ge hennes mamma en kram:D Hon och jag är nästan lika bra vänner som Emilia och jag är så det så=D hihi! Men milias syster elin, hennes bästa kompis va också på besök med sin lille pojk så det va fullt hus framför TV'n. Kollade klart på idol och sen bara pratade milis och jag en stund:) Myyysigt vill jag lova(:

Nahe, nu hade jag tänkt att ta mig en tupplur. Nej, skojar bara så slö är jag inte:P Ingen aning om vad jag ska göra så vi får välle se^^

Ha en bra dag!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0