Måndag=jobb

Hejsan underbaringar som läser=)
Första dagen på lovet och det va jobb som gällde..Började klockan sju och hade därför ställt klockan på 6, HA trodde jag ja.. Hade satt den på 05.15:o Något förvirrad eller? Blundade fortfarande tills jag satt upp. Då jag öppnar ögonen och ser att klockan bara är lite över fem:o Amen malin vad gör du uppe såhär tidigt tänkte jag. Så jag la mig ner och somnade om. Sedan ringde min andra väckaklocka. Då va tiden lite mer passande. För er som itne vet så har jag tre väckaklockor. Måste ha det eftersom jag bara somnar om annars;)
Åkte med far ner och där skulle jag sitta frm till lunch. Och det va precis vad jag gjorde! Efter det blev det lunch och jag gick upp till mormor och morfar för att käka=D Att man måste rulla därifrån när man sak gå.. Efterrätt och massa sånt får man också:)

Men dagen led mot sitt slut och klockan blev fyra! Åkte hem och snabbt ner till sporthallen.. Tränade brudarna, och ibland är dom helt underbart roliga med sina kommentarer. ojojoj!

Och nu sitter jag här. Väntar på att milan o dom ska träna klart så jag kan åka ut till saxemara för en mysig filmkväll med tjejerna nu när alla äntligen är samlade igen=D

I mon har jag precis bestämt mig för att åka upp till kusinen (eftersom det itne blev så i helgen) och där ska jag hälsa på lilla kusinbarnet som jag inte sett på hela sommaren.. Sen had ejag tänkt ta mig ner till gymmet om foten orkar bära mig. Har som sagt skadat typ hälsenan och kan knappt gå. Men det är bara att köra på eftersom det blir hockey på onsdag ist för träning=D

Men man kanske ksulle åka ner till sporthallen och kolla på när dom tränar? Hade varit roligt:) Vi hörs!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0