Lördag

Tjenas igen:)
Blir en kort uppdatering nu såhär mitt i natta! Sitter nämligen och kollar på sällskapsresan med Line och David:) Har inte gjort så mkt idag.
Line kom med fyra tåget ist. För tåget gick inte vid tre tydligen.. Men när hon kom in så bara snackade vi lite och sen tog vi oss tid att laga en bit mat. Sen kollade vi bara på film och gick en sväng:)

Men skriver lite mer i mon faktiskt, måste vara lite mer social nu:)
Sov gott folket!
/M!



(Jag och min storasyster)

Hejsan hoppsan lillebror:D
Är det inte härligt att vara hemma själv? jag tycker det är uuunderbart!! Göra precis som man vill, och inte behöva höra tjatet, Malin nu får du ta tag i dagen och göra något:P

Här sitter jag vid matbordet och lyssnar på musik och vänta på att klockan ska bli lite efter tre. Då kommer nämligen Line hit:) Få se vad vi hittar på för bus här hemma i huset.
Börjar faktiskt bli lite smått hungrig, men bara att varma maten som mamma lagade igår, eller så kan jag alltid ta cykeln upp till måmå och måfa sen. Äh, jag få se hur jag gör:)
Kan säga att min rygg mår bättre idag och hela jag gör också det, men fortfarande sprängande huvudvärk men det är överskattat;) haha!

Kan säga att jag kollat när jag och min syster va små, haha man hittar alltid något nytt roligt o det hela. Gör Maja en sak så kommer jag två minuter och gör likadant;) Samma sak om hon säger något så kommer jag två sek efter och säger exakt samma sak:D Haha ja, rulla fram & förstöra va typ mitt motto när jag va liten;) Tahaha! Ja, alla har vi en gång varit små^^ Kan inte tänka mig att man varit sån liten plutt precis:S Tiden har gått försnabbt..

Nahe, vi hörs under dagen den långa:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0