Jobbiga tisdagar gillar vi inte!

Hej igen!

Den där fem minutaren slutade med att det blev en timme ist. Men det va jag värd;) enligt mig själv iaf. haha.
Men jag gjorde klart engelskan, så i mon kan jag med gott samvete bara repetera allt och sen lägga undan den jävla boken för ett tag! Tack o lov!!

Ska börjar lite smått med min svenskaberättelse snart, men först ska jag beskriva min dag i helhet för er alla som läser:)

Tisdag!
Vaknade up och va huuuur trött som helst.. Ville bara ligga kvar under mina täcken och gräva ner huvudet bland alla mina kuddar. Så efter en halvtimmes segande gick jag upp. Och ångrar mig direkt att jag gått upp, men men. Bad om skjuts till skolan idag från far min, sviiin kallt juh:S Sånna här dagar vill man åka buss.:/
Men men, spanska, naturkunskap och historia innan lunch. Och det gillar man inte!
Sedan var det idrott, och humöret vände direkt. Alla blev taggade och det va dans som stod på schemat;) Hahaha sådär mkt jag skrattade där va längesedan.^^ Folk med noll taktkänsla eller folk som bara allmänt bjuder på sig själv, sånt gillar jag=D Haha. Jag är nog mer den som bjuder på sig själv. Härligt^^

Men alla männsikor som läser, sov gott sen när ni ska få göra det. För min del dröjer det nog en aning, som vanligt..
God natt och sussa sött!:)
/M!


Heeej på alla:)
Ser att statistiken på min blogg ökar för varje dag och det är superskoj att ni läser..

Ligger här i sängen och pluggar. Eller nej det gör jag inte just nu. Jag har faktiskt gjort klart spanskan och samhällskunskapen. Bara engelskan jag ska köra på med sen efter en fem minutare. Skönt att pausa sådär mitt i allt.
Eller både engelska och sen min svenskberättelse.
Kunde verkligen inte somna i natt så jag passade på att tänka på vad den skulle handla om. Och jag tror att jag kom fram till något som kan bli iaf ett G på:D haha!

I moooon ni, i mon ska jag få mig massage!!
Min mamma är bäst för hon ringde och beställde tid och fick han att trycka in mig mellan en rast som han hade.. Han trodde det berodde på att jag va för övertränad. De ni, inte många gånger man få höra det;) Haha! Blev nästan lite stolt =)

Annars tycker jag att det rullar på ganska bra i skolan. Dagarna går sjukt snabbt och man förstår inte vart dom tar vägen:S Roligt har vi iaf, kanske därför^^

Nahepp vad säger ni? Pluga lite engelska kanske. Är så svårt för vet knappt vad som kommer på provet på torsdag så, får väll bara göra så gott jag kan...

Hörs kanske sen!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0