Jobb och hockey

Idag vaknade jag halv åtta och stressade på mig allt och hann faktiskt till fem i. Pappa hade lämnat mamma på stationen för hon skulle ner till Maja och vara där en natt oså:)
Jag jobbade iaf, och sen snabbt hem och vände. Skulle nämligen ner och träna tjejerna. Pappa kom och hämtade mig och när vi precis kommit innanför dörren kom Lisa=)
Vi pratade och pratade och pratade. Det fanns sååå mycket att berätta för varandra. Men iaf, åkte upp på hockeyn och träffade Andrea. Och ja, det blev inte så mkt kollande på matchen för vi hade fortfarande lika mycket att prata om. Men iaf, jag tog mig ner i slutet och pratade med kusin.. Och snart borde han lägga av, han är ganska gammal nu också;) Men iof så är dte juh skoj så länge han fortsätter ^^

Ja, och nu kommer vi till det vanliga när pappa och jag är hemma.. Varken han eller jag är någon vidare kock. Så allt slutade med att jag fick ta mig en liten macka ist.. Men men jag överlever ändå:)

I mon blire jobb vid åtta till fyra och sen hade jag tänkt att vara på gymmet lite innan jag bestämde med Andrea och Lisa ikv att vi skulle göra ett besök på piraten.. Men ah vi få se hur det blir med det:) Få se om jag hinner allt.. Är tvungen till att plugga lite också faktiskt så jag slipper sitta på söndag. Men det kommer det säkert sluta med ändå..

Nahe, ganska trött. Hade inte varit fel med några Sunes Jul avsnitt nu och somna gott till det:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0