Helg och lov, två flugor i en smäll;)

Äntligen heeelg gott folk, och inte minst, looov också:) Det var sån befrielse att gå ut ur skolans dörrar idag vid två. Wiie, fastän jag vet att lovet kommer att springa iväg så har jag ändå mer än en veckas ledighet framför mig.. Det behövdes kan jag säga. Så mkt vi haft nu veckorna innan lovet är helt sjukt! Usch nej, nu lämnar vi det bakom oss och ser framåt ist=D

Helgens planer. Jahni, i mon ska jag förmodligen upp till kusinerna och hälsa på. Längesedan jag träffade dom och mitt lilla kusinbarn. Nästan så man skäms för man inte haft tid att åka upp.

Söndag kommer Sannapanna hit och vi ska göra programmet till våra tjejer till uppvisningen som är i december. Första gången jag ska sitta och bara KOLLA och inte medverka i den. Få se om jag klarar det eller om jag saknar det allt för mkt...Kommer allt ihåg hur stressigt det är. Hit och dit, byta om efter varje program och in och göra programmet ut och byta om. Sen har man barnen som man ska passa upp på det också och säga när dom ska in och köra sitt race. Men dom är så stora nu ändå, men i mina ögon är dom alltid små :)
Sen så har jag lovat  Milanbruden att komma o kolla på hennes match som dom har mot Hästö på eftermiddagen. Ska bli spännande, och sen efter det drar jag mig ner till gymmet och tränar:)

Veckan är inte så mkt planerad förutom att jag ska jobba tre dagar och sen ska jag på hockey på Onsdagen, eftersom det är då min kusin är med i bortalaget så får ställa upp och komma o kolla då. Dock missar jag min träning men det ska jag nog allt hinna ta igen;)

Sen vet jag nog också att det blir piraten på torsdagen.. Så jag har lite o göra ändå =)

Ska se om Milis skulle komma hit efter hennes träning nu eller om hon inte kunde eftersom att fixa skjuts hem är svårt, så det återstå o se^^
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0