Hejhej!

Hejhejhejhej=D
Allt bra med er? Med mig är det kanon, nytränad, nyduschat och nyäten. Haha, hur lät det då?;) Men ja, ni förstår.
Jag har börjat äta som en riktigt stor häst sen jag började träna där nere.. Det är nästan lite läskigt:o
Meeeen aja.

Nu har man lixom gått över den jobbigaste delen på veckan. Tro det eller ej, men tisdagen och onsdagen suger rent ut sagt! Lektion på lektion och ingen rast alls typ.. Hmm.
Men inte länge kvar till höstlov, gutt:)

Från en sak till en annan. Nu har vi skickat in min söndriga mobil, så jag har min gamla så knappt funkar den heller. Men den blir iaf inte blå på skärmen som den andra blev;) Den måste fått någon infektion eller ngt för så lustig som den blev, det är inte så normalt för en mobiltelefon=)

Två träningspass idag fick räcka för min del. Helt slut i ögonen. Och snart är det dags för att ta upp engelskaglosorna och plugga in dom. Alltid sista dagen, blir så trött på mig själv:(

I mon blire två lektioner + estetisk verksamhet som är sååå tråkigt! Men efter det ska jag ner o träna. Fast i mon fåre nog bli tre pass så man kommer igång. Ha blivit så mkt luckor i schemat nu när man varit lite halvkrasslig.. Men nu är jag frisk som en kärna, eller vad man nu ska dra till med^^ Tror jag iaf..

Ha en kanonis kväll gott folk:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0