Heeelg:)

Äntligen är det helg mina vänner:) Det va precis vad som behövdes måste jag säga..
Har dock inte uppdaterat här i bloggen men jag tar en snabbgenomgång nu ist. Säger som jag sagt tidigare, bättre sen än aldrig ;)

Onsdag:

På onsdagen var det dags att stiga upp tidigt eftersom vi inte ha någon sovmorgon varken onsdag eller fredag. Men onsdagen är juh nästan lika seg som tisdagarna och vi har lunch så himmelskt sent så man tror att man ska dö av hunger när man sitter på spanskan och näst intill lipar av hunger! Men dagen tog slut och jag for hem. Packade träningkläderna och for ner till sporthallen. Och nu kommer min fråga till er alla!

Hur kan barn ha sååå mkt energi i kroppen?:o

Jag blev helt hysterisk när tjejerna kom till träningen och va som dom va. Dom måste fått någon sockerkick eller någon i den stilen.. Men visst, jag insåg att det inte va någon mening att ta fram och börja på några redskap eller så, så det fick bli en konditionsträning hela träningen så dom skulle få ur sig all energi. Och tro mig, det är underbart att få träna dom varje gång! Man blir själv smittad och träningen blir sååå mycket roligare när det är såhär:) Jag drog mig vidare ner till min egna träning. Då Line också skulle tränat men missade tåget. Och jag kan säga att jag är INTE förvånad direkt. Hon är nog Ronnebys största tidsoptimist!! Haha. Så jag fick träna första passet själv som va aerobic. Hon kom lite efter sju och då va det dags för bodycombat. Funfun vare :) Jag kom hem och va helt snurrig i huvudet och med det somnade jag nästan direkt.

Torsdag:
Idag stod det estetisk verksamhet på schemat och det är juh sjukt vad man blir taggad av att bara höra det där ordet... Där skojade jag gott folk! Finns nog ingen i klassen som gillar det där ämnet som varar i 2 h och 40 min. Men det blev hem och packa träningskläderna och snabbt som tusan ner till gymmet. Bodybalance första! Jag måste nog börja ta tag i det där riktigt mkt eftersom vigheten försvinner ganska snabbt nu när man inte håller på med gymnastiken. Men efter det va det Core som stod på schemat. Tjaa, lagom fjantiga som Line och jag va så blev det juh ganska mkt gjort.. Vi blev klara där och det va dags för sista passet idag, så det blev bodystep. Och har ni inte varit på det så gå!! Det är sjukt skoj och framförallt JOBBIGT! Men det är det härligaste med träningen. Att man känner man inte orkar men man har något som pressar en till att fortsätta och det är fint;) Hem hem ljuva hem. Och därmed blev det att trycka i sin lite mackor innan sängen lockade!

Fredag
Idag folket, idag har jag skrattat så ögonen sprutat. Dock blire inte lika roligt om man berätta vad det va här på bloggen så jag struntar i det. Men runt tio idag va det modevisning i skolan och hmm säger jag nog bara^^ Efter det va det naturkunskapen och där blev jag extremt hungrig. Så där stod Reid och jag o dividerade varför jag va så hungrig. Tillslut lät han mig och några andra att gå ner till matsalen och ta ngr knäckisar. Mkt bättre! Så nu hade jag ny energi till att fortsätta jobba. Men efter det va de mat som tur väl va..
Efter maten bestämde Frida, Linnea och jag att vi skulle upp och hälsa på på snäck.. Men en stor besvikelse blir det när vi kommer upp. Va juh hur tomt som helst:S Det visade sig att de flesta slutar vid 11.45 på fredagarna. Och det där tyckte vi va lite fränt! Vi fick fan gå till två när vi gick på den skolan!

Vi gick ner till stan och mötte upp Line, Linn och Linnea. Då vi satte oss på andra våningen för att fika.
Medans vi satt där kommer berättelserna om pinsamma saker upp och jag lovar, jag skrattade så jag inte fick luft på något sätt.. Jag och Line gick tidigare för att vi skulle inom salongen för att boka tid. Jag fick tid och nu blire dags för en yttligare förändring =))
Vi gick tbk till skolan och hade SH. Och tror alla i klassen va sådär trötta så det blev skrattlektion ist:) Hääärligt!

Efter vi slutat gick jga ner till stationen för att vänta på pappsen då vi skulle köra in till Kna och kolla på en ny dator till mig. Tror jag hittade en som jag ville ha:)

Och senare under kvällen åker jag till Line för att kolla på the outsiders eftersom vi läser boken i engelskan men inte förstå så vidare mkt. Men självklart finns den juh inte. Så när Broder D kommer så har han med sig filmer som vi kollar på ist (:

Det blev sent och vi körde hem. Jag somnade och nu har jag precis vaknat. Få se vad som händer idag/ikväll.. I mon vet jag iaf att jag måste plugga innan min träning. Eller nej nu kom jag på att Sanna skulle komma hit i mon vid tolv så jag måste alltså sätta mig med böckerna nu.. Pust! Höstlovet, du är efterlängtad!

Vi hörs kanske under dagen!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0