Gladgladglad!!!

Idag vaknade jag på rätt sida, äääääntligen! Att det ska ta sån lång tid. Men nu är jag lycklig igen. Usch vaknade och hade någon lustig slags träningsverk, va liksom mer stel och hade ont:S Men frågan är om den riktiga träningsverken kommer i mon ist?? Hmm.. Få välle stå ut.
Hade matte idag, va inte bara jag som inte fattade den där läxan, så vi la det åt sidan och fortsatte, och tro det eller ej men jag fattade det andra och det va positivt!

Vet ni? Jag ska på teater i mon:D satt för någon dag sedan och klagade på att man aldrig fick gå på teater nu på gymnasiet. Men Torbjörn kom in idag på svenskan och frågade om någon va intresserad och jag reste mig först utav alla och utan tvekan säger jag, jaaaaa, jag vill!! Och det visade sig att hela tjejligan ville också hänga på, så det ska bli kulkul:)

Bara fyra dagar kvar på denna veckan och det ska jag klara av! Tänk vad snabbt tiden går? Har redan gått i typ 9 veckor, och det känns som om man gått ett helt år i 9an, man har hunnit med så mkt så det är inte klokt! Så det är inget snack om att lovet är efterlängtat! Ska dock jobba tre dagar men det är bra, för just nu behöver jag pengar.. Lite tomt med det måste jag erkänna. Och det är inte direkt jobbigt att jobba där så det ska nog lösa sig. Det enda jobbiga är att man måste stiga upp på morgonen sådär äckligt tidigt, nästan mitt i natten lixom=S

Nahe, ska in och sätta mig framför TV'n med mor nu en liten stund(:
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0