Besök hos lilla Elvira

Todeloo igen:)
Gissa vem som vann på squashen idag?^^ Ah helt rätt, Jag=D Så stolt är jag. Haha. Men iaf, stack ner till gymmet tidigare ikväll och där var vi knappt i en timme eftersom bion inte skulle vänta på att vi skulle bli nöjda och belåtna där nere.
Vi sprang nästan till biografen för att se Patrik 1,5.. Jodå, den va väll bra. Haha, ibland iaf=D Nemen kvällen va mysig oså. Inte umgåtts med Milis sen jag vet inte när. Så det behövdes kan jag lova(:

Ska jobba i mon, och tror att jag börjar vid åtta ist(: Sen blire hockey med Lisis.. Muy trevlans!
/M!








(Bilder ifrån squashen som ni säkert redan förstått)






Igår åkte jag ut till Saxemara med alla brudsen. Där kollade vi på film och bara lyssnade på vad Lisa hade att berätta. Riktigt spännande och läskiga saker måste jag erkänna. Usch för det!
Mor hämtade mig och dte blev dags för sängen..


Vaknade redan vid nio i morse, lite förvånad över mig själv:o Har aldrig hänt, men jag somnade om ganska snabbt. Jag gick upp vid halv tolv och gjorde mig i rdning för ett besök hos mitt lilla kusinbarn. Så jag gick ner till bussplatsen och satte mig o väntade nästan ihjäl mig på bussen. Den är ALLTID försenad. Så jag ringde mamma så hon fick komma och plocka upp mig och sedan köra mig vidare till kallinge.
Väl framme blir jag bemött av vääärldens leénde utav denna flickan.



 


Världens sötaste!

Var där i 3 h lite drygt och sen hämtade mamma mig igen. Vi svängde inom Team Sportia och såklart hade dom inte skorna i min storlek.. Och jag som ska ner till gymmet nu och spela squash med Milan.. Blir lite smått sur på detta faktiskt!

Efter gymmet ska vi ner till bion och kolla på film. Och fråga mig inte vilken för det kommer jag inte ihåg. Hänger med ändå=D haha!

Hörs senare ikv kanske:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0