Äntligen fredag!

Tjena allihopa:D
Det första jag tänkte på när jag vaknade i morse va, engelskaprov och sen är det helg. Ouh provet kändes faktiskt förvånandsvärt ganska bra. :) Men bara för man säger så, så går det åt skogen ist.

Klassen va som vanligt serriös för fredagslektionerna så jag har skrattat en hel del idag också:) Härligt när man får sånt där skrattanfall så man knappt inte kan andas:D Me like!

Efter skolan drog mamma, pappa och jag in till kna för att lämna in min dator.. Dom trodde bara att det behövdes en återinstallation så det va vad dom fick göra, medans vi gick i lite affärer. Kom tillbaka och nu har jag precis installerat om allt och det tog en himmelsk tid:S Få se hur länge den håller nu tills vi måste åka in igen..

Ikv skulle jag varit med alla kompisar men eftersom jag inte mår så vidare bra så fick jag hoppa över det. Känner mig helt yr och fryser som en hund så inte alls på humör för att ha skoj. Känner bara för att ligga här under tävket och kolla å film:)

Vi hörs i mon ist=)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0