Äntligen fredaaaaag:)

Idag försov jag mig.. Vaknade vid halv åtta:o Och jag tror jag nästan flög upp ur sängen. Jag sprang in och åt lite snabbt frukost och sen när jag kom ut på rummet igen så skulle jag leta kläder. Tror ni inte att det kommer en baouta stor spindel fram?:S Jag lovar, den va lika stor som min hand.. Jag flög upp i sängen med hjärtat i halsen. Slängde en tidning på den och hade rysningar när jag skulle ta upp den med hur mkt papper som helst och tillslut spola ner den i toan:S Usch för spindlar! Men iaf, svin kallt va det i morse så jag fick skjuts utav pappa:)

Men efter skolan idag kom jag hem och somnade en lite stund. Sköönt:) Så nu är jag piggelin igen! Ska ut till tönten min ikv en runda, Emilia då alltså:) Kolla på tv och tjocka oss kanske?^^ Det var alltförlänge sedan jag va hemma hos henne.. Tiden finns typ inte till längre varken för henne eller mig.. När jag kan spelar hon handboll och när hon kan så har jag något annat inplanerat.. Men sånt é livet! Vi vet ändå att vi ha varandra=D

Ska bara äta en bit mat innan. Potatisbullar va det i skolan idag och i betyg får de 0 utav 10 av mig. Gillar verkligen inte det. Ryser bara när jag hör ordet!

Hoppas eran fredag bli kanon;D Och tänk på detta, du lever bara en gång och livet är förkort för att tveka! So hey ho, let's go;)
/M!




Det är 4 månader sedan idag som du försvan som en vind ifrån mitt liv.. Tanken skrämde mig att du inte fanns kvar vid min sida som du gjort förut.
Jag visste bara att du skulle kunna sväva där uppe som den ängeln du är och kolla ner på mig igenom ditt lilla kikhål. Saknaden är enorm och den blir bara större och större för varje dag. Finns ingen som kan få mig att känna mig så hel som du fick. Går inte en dag utan att jag tänker på dig, det ska du veta. Minnerna finns kvar och det kommer dom alltid att göra och dem få mig att känna mig som liten igen, då tiden va som bäst med dig!
Det finns alltid något som kommer saknas inom mig, och det är du farmor.
Saknar dig!!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0