V. 47 avklarad!

Todeloo!
Idag är jag på blogghumör så vi få se hur mkt jag ska smitta av mig med hjälp av tangenterna.
Idag vaknade jjag och fixade klart tröjorna till gymnastiken. Pjuuh, sikket jobb jag tog på mig o göra. Men när jag väl va klar med det så tog jag tag i mitt liv och åkte ner till gymmet:) De vanliga passen som jag alltid kör på söndagarna va lika jobbiga idag som alla andra gånger.
Men tror faktiskt det ger resultat eftersom jag inte få träningsvärk längre efter söndagarna;) oouh säger jag bara;)
Jahaa, och vad i allsindar ska jag skriva nu då??
Haha, har inte så mkt mer att berätta om min dag :/ den har dock inte varit så händelserik.

Kan säga att jag funderar på att färga håret en aning mörkare blont. Tycker min nuvarande hårfärg är för blont för att se verkligt ut. Eftersom jag egentligen är brunett, så som jag va i somras:)
Men det är bara en tanke, får nog disskutera lite med Hannis om den saken.



På torsdag drar jag till malmö över dagen och ska ha en trevligt dag med familj och emilia. Fast som mamma o pappa säger, vi räknar med emilia i våran familj;) haha!
Detta betyder att det inte blir ngn träning för mig på torsdag om jag inte hinner hem i vettig tid:)

Sen nästa helg är det dags för julskyltning här i Ronneby. Vilket alltid är mysigt:)
Ska också passa på att säga Grattis till Adde som fyller 16 år idag! (:

Håller också på att fixa lite nya saker här till bloggen. Och till hjälp med det har jag Oscar. Vi hade tänkt.. äh, kan juh inte säga allt som vi tänkt så ni få se när allt blivit förändrat här i min lilla blogg:)

Nahe. Kommer faktiskt itne på ngt mer o skriva. Så ha det kalas så hörs vi kanske i mon:)
PUSS!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0