Tjenare!

Hojsan på er alla:)
Idag har jag tränat o tränat o tränat. Tre pass för Malin idag och hon är stolt över sig själv:D
Skoland idag har väll inte varit sådär händelserik förutom att våran estetlärare hade trillat på en sten och skrapat upp hela pannan. Stackarn..
Men jag tänkte för en gångs skull lägga mig i soffan och kolla på TV i lugn o ro. För jag har ingen mer läxa nu tills denna veckan vilket är riktigt skönt!!
Tror också att jag håller på och börja bli sjuk. Riktigt ont i halsen i morse när jag vaknade och genomförkyld. Och nu fryser jag som en jag vet inte vad..

Imorgon så är det veckans näst bästa dag, fredag. För veckans bästa dag är helt klart lördagen. Men iaf, vi går till tjugo i fyra och sen få man se vad som händer=D

Så nu tackar jag för mig för denna kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0