Tisdag och klädsim!

Känner mig som fisken i vattnet idag=D Roligaste lektionen på länge måste jag säga. Bada, det tycker jag är roligt. Först vare 20 längder med kläder på, och då trodde jag att jag skulle drunkna. Kände mig då inte som fisken i vattnet utan en dränkt säl eller ngt i den stilen^^
Men sen åkte kläderna bort och då va man världens lättaste, kändes det som iaf. Haha!
Sen plågade dem oss med att stå och trampa vatten i tio minuter UTAN armar. Träningsverk i morgon kanske dåja.
SEN va det dags för lek och det fanns en person som va mer taggad till det än jag och det va Tilde;) Haha, hade inte jag varit i hennes lag hade jag nog inte vågat ge mig på henne vill jag lova. Slutade med att vi förlorade men vi hade så skoj ändå så det gjorde inget.
Efter att man fått 20 kallsupar och svalt halva vattnet så mådde man kanske inte sådär prima. Men åkte hem och åt med Linn.

Nu sitter jag här och denna tisdagen är återigen avklarad. Fryser som en hund och är förkyld så jag kan knappt andas. Ska in och se vad mamma har för sig nu iaf:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0