Syster hemma igen:)

Todelooo!
Imorse när jag öppnade mina ögon stängde jag dom nästan lika snabbt, vilken huvudvärk!! Usch så jag kände att kliva upp ur sängen idag va inte min grej precis. Så jag fick stanna hemma. Jag vände på mig och somnade om tills klockan blev allt för mkt. Hade juh en hel del plugg att göra som jag skulle ta tag i. Läste ut min svenskabok och tror det eller ej men jag funderar på att läsa fortsättningen, helt frivilligt. Det har aaaldrig hänt i hela mitt liv att jag läst en bok frivilligt:D haha!
Forsatte med engelskan och fick den halvt klar, gjorde de som jag kunde iaf.. Och sen var det matte, hmm frågan är verkligen om jag kommer klara detta. I 9an kände jag ändå att jag förstod vad man höll på med, men eftersom vi har en kass lärare i det så gör han bara saken ännu värre och man får ingen förklaring på det. Näe jag saknar Perra!!
Sen tog jag tag i spanskan eftersom det är spanskaprov i morgon. Ja, detta ska dock bli spännande att se hur hon lägger upp sina prov. Är juh trotts allt gaaanska så mkt man skulle läsa på. Och detta va nog dagens. Line ringer och vi pratar lite oså, sen säger hon:
- vet du vad jag gjort?
jag börjar funderar på om hon sagt ngt som hon skulle göra eller så, men kom inte på ngt.. så jag svarar:
- näe?
- jag har glömt mina spanskaböcker i skolan.
HAHAHAHA, varför är jag inte förvånad över dig Linis?;)
Vi har haft TRE veckor på oss med detta provet och hon skulle börja lite ikv. Men hon fortsätter:
- Men vi har juh 2 timmars håltimme i mon, jag borde hinna va?;)
Asså¨jag får mig sånna skrattanfall när hon kommer med sina saker. Men du klarar det för du är säkert naturbegåvad ändå, så jag håller tummarna för dig ^^ haha!
Och inte nog med allt plugg, kom ner till sporthallen och Elin gav mig en stor bunt med papper till utbildningskursen inom gymnastiken som är inte denna helgen utan nästa! Hur i hela friden ska jag hinna detta?=S Har gått i gymnastik i typ 14 år och jag har inte hört talas om alla dessa orden?=O Jaja vi få väll ses i helgen och kolla igenom allt tillsammans:) Blir alltid enklare.

(Ni har stjärnan på bilden, Eline Bogen sket i skogen, som jag säger =D)

Syrran kom hem idag vid fyra tiden muy trevlans! :)
Men nu had ejag tänkt att bara köra igenom glosorna som inte har fastnat mellan mina öron och sen är sängen nästan en själklarhet i mina ögon:)
Föresten, ska ta spruta i mon!:o  Sånt gillar jag inte, men det är sista nu så jag får hålla ut!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0