Söndag

Heeej på er alla:)
(Finns en snapsvisa som börjar så) =D haha!
Hoppas det står härliga till med er? Med mig.. Jodå återhämtat mig ifrån dagen bravad. Asså jag och pappa satt i köket och räknade matte. Helt plötsligt äre inte bara lite nummer i mitt huvud som bara snurrar runt och tillslut slocknar hela jag. Jag bara svimmade av helt plötsligt?? Vaknade av att jag låg på golvet med benen uppe på stolen och mamma och pappa bredvid mig. Ja herregud så illa det kan gå när man är så stressad att allt går upp över öronen på sig! =/

Men iaf, jag vilade en stund och sen fick jag åka med hem till mormor och morfar. Fikade och pratade med dom där underbara filurerna(: Sen blev klockan mycket och jag skulle ner och kolla på Milans handbollsmatch:) Duktig hon är. Både hennes mamma och jag va så stolta såå^^ haha!

Jag va bara hemma och vände för jag skulle ner och träna vid fem. Visst, har juh varit mer på humör de dagar jag tränar och armarna skakade en hel del under styrketräningspasset. But I made it=D
Line kom lagom till coren sen och där är vi alltid lika serriösa=)
Åkte hem och duschade. Sen nu sitter jag med spanskaböckerna framför mig eftersom vi har provet på onsdag, och det verkar itne vara ngt litet prov utan det är huuuuur mkt som helst.. Jaja, vi få se om jag orkar lösa detta också:)
Nu ska jag glo lite på TV med mammsen:)

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0