Snart helg =)

Nu är det snart helg igen. Bara två dagar kvar;) Guttans!

Idag har jag haft en mattelektion och sen två timmars håltimme typ^^ Och under dom timmarna satt jag med spanska och pluggade in det sista. Tack o lov för det för jag tror det gick ganska bra, eller det kändes så;) Men bara för man säger så så går det säkert rent åt skogen haha:)
Men iaf, Maja hämtade mig i skolan och vi skulle köra iväg för att ta den sista sprutan för livmoderhalscancer:) Äntligen, sprutor är något jag absolut inte gillar! Men vi gjorde det.
Efter det åkte vi ner till salongen och där spenderade jag typ min lediga dag. Lite skönt att komma ifrån skolans plugg oså och bara göra sånt man gillar:)
Tränade barnen och sedan drog jag vidare till gymmet med Linn:)
Nu sitter jag här framför TV'n och är trött. Somnade itne förens vid halv två i natt.. de ni! det är lite smått jobbigt att ligga o kolla i taket i ngr timmar osådära;)

Så nu ska jag fortsätta o kolla på TV. Hörs i mon!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0