Snart är det jul:)

Ja, nu är det inte långt kvar tills lovet. Och med detta medföljer julafton och nyår och allt. Tiden går för fort ibland tycker jag. Känns som det precis va jul??
Jaha helgen har varit fullbokad. Först spelning i tingsryd igår och sen idag har det juh varit julskyltning i staden. Drog direkt ner till gymmet och tränade:) Skönt att träna på söndagarna tkr jag, inte så mkt folk där nere och man kan avsluta veckan med att vara nöjd.
Nu ikv har jag bara städat upp på rummet vilket behövdes och sen satte jag mig framför TV'n med mamma och maja.:)
Har faktiskt inte så mkt mera att skriva för tillfället utan är ganska trött.
Hej svejs!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0