Sista dagen på lovet..

Ja vad vare jag sa innan i veckan? Skulle jag itne sitta sista dagen med böckerna framför mig. Jo heter man Malin så..
Men iaf, åkte upp till ishallen igår och kollade på hockey. Första perioden hann vi med innan allt slocknade och blev kolsvart. Träffade Basse som va hemma för helgen ifrån Linköping. Trevligt:)
På kvällen åkte jag ut till saxemara en stund och sa Hej svejs till Lisa..

Idag har jag faktiskt städat upp på mitt rum. Det behövdes! Sen så har jag kollat på TV. Linn kom o hämtade mig och vi åkte ner för att lägga oss i cancergrillen (som min pappa säger) en liten stund. Och nu äre stopp med det, det blir ngen skillnad och blire det så blir brännan extremt ful!! Så nej, stopp med det. Spara pengarna till annat ist. Sen gick vi till gymmet för att träna. Haha Linn, du är så rolig ibland med dina kommentarer =) ja, tänk att vi känt varandra sjukt länge? Det är inte klokt!
Jag gick hem och höll på att frysa ihjäl juh.. Sjukt kallt. Men iaf, jag ställde mig för att laga mat och det gick juh inge vidare. Datorn va roligare än att passa maten om man säger så..

Mamma och pappa kom ifrån att ha kollat på handboll inne i Kna. Och efter detta så hjälpte pappa mig lite med samhällskunskapen. Sedan orkade jag itne göra så mkt mera. Somnade inte förens sent igår också så:)

Men nu ska jag krypa ner under täcket.
Kramis!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0