Onsdag

Heeelt förvirrad är jag.. Trodde det va torsdag idag och hade sett fram emot fredagen. Meen nejnej.
Trodde också jag skulle klara mig en dag till utan kryckorna, men jag hade helt fel. Så när jag kom hem fick ag hämta kryckorna och sedan åka ner till barnens träning. Dom va såååå gulliga emot mig och hjälpe mig med allt:)
Men jag kom hem och tog mig en fem minutare, helt slut! Men åkte upp på hockeyn och förstod inte vad jag gjorde där. Hade behövt vara hemma och plugga på naturkunskapen. Provet är på fredag och jag har läst tre sidor utav typ 100 möjliga. Lite sådär smått panik måste jag erkänna..
Så dagens inlägg blir inte så långt eftersom jag är trött och sur! Lika bra att hålla mig härifrån då och återkomma när jag har glada nyheter osånt;) haha!

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0