Nu var det längesedan, igen..

Hej puddingar!!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här i bloggen. Börjar blir slarvigare o slarvigare. Kan vara för att jag har så mkt annat o göra. Men nu tog jag mig en liten tid för att skriva ner lite vad som hänt oså:)

Måndag:
I måndags var jag i skolan som alla anda måndagar och jag tycker dagarna går bara segare och segare nu, är kasnke för att man längtar så fruktansvärt till lovet kommer:)
Sanna och jag tränade tjejerna på kvällen och nu är vi klara med allt som vi ska vara klara med. Äntligen har sanna och jag förstått oss på hur man ska följa en planering för att hinna i tid;) Haha, men nu är det bara finslipning på det hela så blir allt kanon:)

Tisdag:
Japps igår då. Nu måste jag tänka vad jag gjorde... Visst ja! Riktig tråkig dag in thaaaa school. Bara en massa lektioner och idrott. Konditionstest och jag säger bara, FY FAN!
Iaf, det spöregnade så mor hämtade Linnsan o mig så vi åkte hem hit o åt lite:)
Begav oss iväg för att truddelutta och ha det skoj;) Julsånger på hög nivå ifrån baksätet ifrån Linn o mig. Nästan så mamma fick hålla för öronen, så vackert va det=D
Måste berätta en ganska rolig sak. På kvällen är det ngn som ringer fel till mig och på ngt lustigt sätt känner jag igen denna rösten. Det va nämligen så att denna personen ringde mig tusen ggr i somras också och sa att den kommit fel. Jag säger att hon kommit fel och att hon ringt minst hundraelva gånger förut. Hon bryter också på ngt språk så jag förstår itne alls så mkt som jag borde göra:P Men iaf, kvällen går och jag får ett sms ifrån samma nummer. Vad vill den nu då? tänkte jag. Smset va långt och hon trodde jag va hennes mamma?:o jovisst! Jag fick mig många goda skratt och la det åt sidan.
Men idag så ringer hon IGEN:o och jag har lärt mig, jag orkar itne svara mer;=

Onsdag (idag):
Jaha då har halva veckan gått och det går i snigelfart.. Men iaf dryg dag idag. Men jag slutade och gick hela vägen hem;) Skönt med frisk luft ibland :)
Åkte ner och tränade tjejerna och det ser bara bättre och bättre ut för varje gång.
Stannade kvar och kollade på gympakillarnas träning som dom hade med den stora uppvisningsgruppen. BAMSEGYMPA!! Haha, det va ganska så roligt att se alla gymnaster hoppa runt med killarna som är 6 år och göra sånna barnrörelser. Men aja jag drog mig vidare ner till gymmet för att få mig min egna träning:)
Det gick bra, va inte alls på träningshumör men det vände när de väl sattes igång!
Svettig och trött åkte jag hem och nu sitter jag här med denna älskade engelskaboken som jag snart spyr  på och spola ner i toan!!
Men aja.

Hoppas det inte blev för mycket på en gång nu bara:)
Hadé, som Linn o jag säger till varandra;)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0