Nu är det höst, punkt slut!

Usch vad ruggigt det är ute:( Man blir så trött och hängig i detta vädret...

Men sovmorgon idag och det behövdes.. Ville absolut INTE stiga upp ifrån min varma säng som är klädd med 7 kuddar och två stora täcken=D mmmm säger jag bara!
Men jag fick ta tag i det och gjorde mig i ordning. Tänkte att denna veckan ska bli bra och jag ska fixa till håret lite nu, brukar dock inte hinna det på morgonen innan skolan blir oftast toffs eller ngt i den stilen. Men jag tog mig tid till att platta och locka o hålla på:) Resultatet blev bra ändå tills jag skulle hoppa upp på cykeln för att börja trampa mot skolan. Fy attan vad det började regna:o När jag står vid torget öppnar heeela himlen och jag får så mkt vatten på mig så att jackan har fortfarande inte torkat och mina byxor va så blöta så jag kunde vrida ur vatten ur dom.. Jag märkte redan då att denna veckan kommer gå åt helvete och i mon ska jag inte lägga tid på håret eller ngt. Slöseri med tid;) Men jag kom till skolan iaf och va så sur efter detta så jag orkade inte ens kolla mig runt om. Blicken rakt fram mot skåpet, ja så va det bara!!

Görantönt gav oss 30 sidor matte att jobba på med  (som om vi inte redan hade mkt o göra) det tackar vi för! Det va kanske för att han va sååå trött på oss alla idag. Han sa tom:
- Men håll käften nu dårå!
eller:
- amen håll truten nu dårååååå!
Jaja lektionen tog slut och det blev svenska. TB tog återigen fram samma uppgift som vi sett minst 3 ggr!! Blir så trött ibland. Och efter det vare bara samhälle, ganska så nice:)

Och nu håller jag på med spanska provet. Spyr snart på alla böcker. Lov om 6 veckor, jag håller stenhård koll på detta, bara så ni vet =)

Nahe, ska kanske fortsätta med detta så jag kan känna mig lite klar med saken iaf:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0