Kryckor?:o

Herregud? Kan ni se mig på ett par kryckor? Nää, inte jag heller!!
Och det ska ni inte få se heller..

Igår la jag mig i soffan och kollade på Greveholm. Den filmen har man många minnen till och den är juh bara såååå rolig! Att min soffa va sådär skön hade jag ingen aning om faktiskt.. Men jag beslutade mig om att lägga mig i sängen för att sova.

Vaknade och somnade om. Hmm? blir allt vanligare nu förtiden.. Iaf, ringde far så han fick köra mig till skolan. Kom en aning sent men Reid förstod mig sa han:) haha om det nu va ngt att förstå att man ville ligga kvar i sängen?^^
En lektion idag och sen va det dags för idrott. Fotboll vare som stod på schmat och det är inte min grej.. Men jag gjorde det bästa utav saken. Duschade och såg att min fot va nästan likastor som en fotboll. Näe inte riktigt men den va svullen=S Har juh nämt förut att jag haft ont i min fot och inte kunnat gå på den som jag brukar kunna göra. Så jag gick hem och ringde mamma.
Hon kom hem och kollade på den och vi åkte in till sjukan med den..  Där visade det sig att det va hälsporre (?) hälsparv enligt mig;)
men det dom förklarade tydligt för mig va att jag inte skulle stödja på den tills svullnaden gått ner.. Hmm, det första jag frågade var om jag fick träna?;) Haha, kanske itne så smart om jag tänker efter. Nej, sa hon. En veckas uppehåll med hopp och spring pass. Men hon sa inget om typ core eller styrka så;)
Men det är juh riktigt jobbigt att hoppa på kryckor och klumpigt också. Tog en evighet för mamma och mig att gå tbk till bilen vid sjukhuset, as jobbigt juh:o Nej, jag chansar mer på att lämna kryckorna hemma och hoppas på att tabletterna som jag fick ska göra saken bättre;)
Kryckor är som extra ben juh? och jag har redan nog med mina två som är ivägen hela tiden så.. Vi få hoppas på det bästa:)

Jaha, nu sitter man här och kollar på TV. Skulle behövt plugga NK. men det kan jag göra senare sen;) säger dock alltid så men men:)

Have a nice night;)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0