Hemma dag idag och trevligt besök på kvällen

Tjohoo på er!
Allt bra med er? Med mig va det sådär i morse. Vaknade med halsont och nacken kunde inte vrida sig. Men tiden som gick så kom det en huvudvärk som strösslet på en glass. Men det försvann under dagen och jag kunde ändå åka ner o träna girlsen och boysen för första gången. Det va riktigt roligt med dom där småpojkarna. Sikket spring i benen dom hade:o Blev juh trött av att bara kolla på när dom sprang runt där i salen och upp o ner på väggen.. Men dom va ändå härliga på ett sätt!:)
Ikväll kom Milia på besök och hon är här fortfarande. Hon ska sleepa över här eftersom hon ska med oss till Malmö i mon. Men vi kollade Mamma mia och nu äre pelle svanslös för fulla muggar^^ Haha! Säger bara Bill o Bull^^

Under dagen som gått så har jag börjat ändra här i bloggen osm jag sa tidigare att jag skulle göra. Är inte klar på långa vägar men jag hoppas att blir klar så fort som möjligt:)
Ha en härlig natt!
/M!

Kommentarer
Postat av: MAJA

:)

2008-11-28 @ 14:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0