Helgen har sprungit iväg..

Tjipp igen:)
Tror ni dagen blev som planerad eller? Näe precis.
Inte gjorde jag någon engelska förens nu ikv. Elin kom och det va juh sagt att vi skulle gå igenom lite, men när vi sen tog en paus så blev det sunes jul för hela slanten och när det är sunes jul i våra ögon finns det inte något annat. Spola tillbaka och kolla minst 5 gånger på när dom få till sina repliker:) Haha, ja herregud!
Men vi åt och åkte ner till gymmet för att bygga upp våra muskler, när det ena passet va slut skakade vi båda i armarna så jag kunde inte sträcka upp dom rakt upp:o Men det kan jag nu:D haha. Men vi fortsatte på coren och då vare ingen styrketräning där inte så det gick faktiskt bra:)
Kom hem och satte mig i soffan inne hos familjen och sen blev klockan såhär mkt. Så måste göra klart översättningen på engelskan, annars hinnerjag inte det denna veckan:)
Men sussa sött folket när det sen blir dags:)<3
/M!


Redan söndag? tänkte jag när jag vaknade idag. Andra tanken var, vad har jag gjort i helgen som gjort att det gått så snabbt? Jag kom inte på ngt dirket svar på den frågan...
Sen uppdatering, igen, jag vet men igår var dagen så stressig så hann inte. Men ni får en snabbgenomgång iaf:)


Igår:
Igår väckte Maja mig och frågade om vi skulle in till Kna. Visst, va juh ändå tvungen till att ha tröjor till tjejerna i gympan till uppvisningen så det va bara bra:) Dom i kassan måste juh undrat vad det va för fel på mig eftersom jag köpte typ hur många likadana tröjor som helst. Haha^^
Kom hem och det va dags att åka upp till Kallinge då min mosters man fyllde år. Släktkalas ni vet, då man äter tills man nästan spyr. Men både Maja och jag va trötta så det blev sängen så fort vi kom hem. Med det somnade jag ganska snabbt. Det är itne likt mig, brukar alltid få ligga minst en timme innan jag kan sova. Så jag har sovit många timmar i natt och det märks för nu är jag typ pigg=D haha.

Dagens planer nu då:)
Hade tänkt att jag skulle göra en liten del på engelskan idag nu innan Elin kommer vid två. Då ska vi sätta oss ner och prata om nästa helg som för oss båda består av kurser!! Heela helgen går åt det. Hemma sent på söndagen. Trevligt.. Nae, men detta är en bra kurs så vi få tänka så ist.
Efter vi är nöjda med det ska vi ta oss ner till gymmet och träna. Var riktigt längesedan jag tränade med henne nu, sist var väll i våras någon gång va? Då gympan var ett större intresse än vad det är nu. Så vi få väll se vem som hållt sig i form bäst, jag gissar på att det är Elin. =)
Sen efter det ska jag hem och fortsätta med engelskan så jag får den klar. Och sen blire kanske söndagsmys med syster innan hon åker tbk i mon.
Sen få vi juh se om jag följer dem här planerna eller inte :)

Have a nice day!
Hörs ikv:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0