Hej hopp!

Hallojsan folket:)
Hur är det med er? Med mig är det som det brukar vara.
Gårdagens inlägg blev lite konstigt eftersom jag va sååå hungrig, och när jag itne får mat så blir jag på riktigt dåligt humör. Men det ordnade sig tillslut. Jag blev tillfrågad av david om jag ville komma upp o äta hos han och hans familj. Tack men jag klarade mig på egen hand=D haha tro det eller ej;)
Efter det blev de idol och sen kom mamma o dom hem. Vilket gjorde att jag kunde gå o lägga mig. Men jag va inte direkt trött så det blev en film på det också:)

Vaknade idag utav att mamma kom och satte sig hos mig:) Vi pratade en lång stund och det va längesedan, kände mig som 7 år igen:)
Men iaf, klockan 12 skulle jag vara nere i sporthallen och träna inför lucia med RSS:) Gick välle sådär när vi kom på att det är max två träningar kvar. Oooops!
Åkte uppom sanna påvägen hem och skulle hämta tygerna till tjejernas tröjor. Så det är vad jag har sysselsatt mig för hela lördagen. Ganska trisst men nödvändigt. Ändå är det hälften kvar så vi få välle se om jag hinner det i morgon också:)
En filt och en soffan nu och så blire TV'n för resten av kvällen:)
Kramis!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0