Halloj:)

Lördag, lördag, lördaaaag =))
Idag är det lördag gott folk. Mycket härligt måste jag säga. Dagen är planerad som alla andra helger. Sitter och väntar på att Milis ska komma in hit då vi sedan ska upp till Kallinge för att glo på hockey. Efter det drar vi oss ut till saxemara för att umgås med Lisa nu innan hon åker tillbaka i mon.. Trevlig kväll hoppas jag på!

Igår, ja vad gjorde jag igår.. just det! Vid klockan 6 fick jag ett sms ifrån milan och hon frågade om jag skulle med och fika på andra våningen.. Visst, det blev jag, milan, lisa och fliis.
För andra gången på samma dag gick vi in och satte oss ner i soffan. Jag gillar den riktigt mycket;)
Gick hem och la mig för att kolla på TV och det va inte länge jag orkade hålla ögonen öppna så jag slumrade till.. Vaknade lite senare och va ändå hyffsat pigg=D

Jag är också på riktigt träningshumör idag, så jag pratade precis med Linn och hon va på G för att hänga med mig ner till gymmet i mon(: Har juh som sagt blivit ganska slarvigt denna veckan.. Fy!

Nahe, ska kanske göra ett nytt försök att käka frulle.. Kunde inte äta det i morse. Klöktes så fort jag stoppade in ngt i munnen. Läääskigt! Men jag får väll se vad jag kan trycka ner. Ngt måste jag iaf ha i magen(:
Sen ska jag göra mig i ordning det sista innan Milan anländer på sin lilla moped;) haha!

Puss!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0