God morgon:)

Hej igen!
Har inte direkt så mkt att skriva om hur min dag varit.. Har nämligen inte okat ta tag i ngt o göra. Suttit inne med mamma och pappa ikv och gjort dom lite sällskap. Va dock ganska längesedan jag gjorde det. Pratat med min syster hann jag också med innan idag:) Vi snackade om att vi båda ville ha en hund här hemma. Men det blir nog inget med det eftersom jag är livrädd för hundar, djur överhuvudtaget:P Haha!
Imon äre fars dag så ska förmodligen upp till morfar en liten sväng och sen hade jag tänk åka till Hoby.. Men få se om jag hinner det innan jag ska vara på gymmet:)
Och och och gott folk:D Min fot är bättre idag. Jag har inte behövt ha kryckorna en ända gång idag och jag tar det som om att jag ska kunna stödja på foten helt i mon och kanske även träna aerobic. Jag är bara sååå överlycklig för det!!:)
Ha en bra kväll!
/M!




God morgon underbaringar:)

Lördag idag, och det gillar jag=D Vaknade av att Terese ringde ifrån gympan och det va dags att anmäla mig till domarkursen.. Shiiet att det va sådär mkt man skulle läsa för att klara av provet första dagen, det trodde jag då inte. Undra om man hinner det? jaja, Elin och jag får välle sätta oss på andra våningen och gå igenom det tillsammans=D haha.
Iaf, igår så måste jag bara berätta lite saker som hände.
Rassus is back in town och vi skulle fira detta med en fika;) Milia och jag gick upp och satte oss i våra soffor och väntade på honom. Tillslut ringer hennes mobil och då äre Rassus. Han förstår itne vart man ska gå in (storstadsbor ni vet) haha! Så milan säger, ah men du går bara upp för trappan och sen är du här.
Rassus svarar, ja nu är jag vid trappan men det finns inget handtag??
Milia:
- klart det finns handtag, vad snackar du om?
Hahaha, Emilia fick gå ner och möta upp honom och det visade sig att han hade gått upp på brandstegen. HAHAHA! Och ställt sig där och knackat! Och alla som satt vid glasrummet hade bara kollat på honom och skrattat. Må tro att jag och milan skrattade åt detta eller?^^
Iaf, Emil kom också efter sin träning och vi skulle GÅ/HOPPA upp till Sebban. Tack vare emil hade han en cykel så jag blev skjutsad ganska mkt. Men jag är rätt stolt över mig själv att jag klarade vattentornet. Där blir man juh anfådd UTAN kryckor.. haha!
Men iaf, vi kom fram till sebban och jag stannade lite utanför för att vänta in Milan och Rassus. Jag väntar o väntar och helt plötsligt hör jag röster bakom mig. Vände mig om  och såg att det va dom. Påväg in i fel hus:o Först trodde jag dom bara skulle göra ngt eller att ngn kände någon i det huset. Men när jag ser att Emilia har plingat och allt så skriker jag: NEEEJ, FEL HUUUS!
Hahaha snacka om att dom fick fart på sina ben eller?^^ Hahahaha!! Jag stod utanför sebbans hus och skrattade så jag inte kunde stå på mina ben. Vilken fart dom fick. Aldrig sett på maken=)) Ja herregud, längesedan man fick någon sånt roligt att skratta åt;)
Nej, jag borde kanske läsa alla papprerna till kursen så jag kommer igång lite iaf:)
Hörs sen!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0