Freeeeeedag =)

Nu är klockan efter fyra och jag har slutat skolan för denna veckan, såååå gutt!!
Vaknade idag och fick verkligen dra mig själv upp.. Kom till skolan och hade Historia första, inte min grej det där med kungar osånt^^ M-tid och sen Naturkunskap. Ja, lilla Reid ibland får han till att=D haha! Sen va det samhälle nu sista. Fick kanonont i huvudet så tänkte jag skulle gå hem ist för att åka med David. Det va precis vad jag gjorde också. Men huvudet är inte så mkt bättre precis. Känner att mat är det första jag ska ha i mig, men riksen är att jag blir liggandes här tills den står serverad på bordet:)

Igår var jag duktig och va nere o tränade på kvällen och sedan blev det Greveholm=D Jag gillar dom filmerna haha!
Få se kvällens planer om det nu blir ngr, är huvudet såhär känner jag bara för att kolla på Tv och ligga i soffan:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0