Första snön i Ronneby!!

Tjihoooo 24/11-08 typ runt tolv i eftermiddags fick vi våran första snö här nere i Ronneby. Wiiie vad jag blev glad. Nästan så man ville hem och ta på sig sina termobyxor för att sätta sig i pulkan och åka ner i en av backarna  här i området^^ Men så blev det inte.=( Jag va tvungen till att sitta kvar på min stol i klassrummet och kolla ner i min underbara mattebok.
Efter det vare dags för bokpresentation vilket funkade som det skulle och sista lektionen var samhällskunskap.
Sen skulle jag träna barnen och efter det vare luciaträning. Det börjar faktiskt låta ganska bra och fortsätter det fram med denna takten så blir det nog fintfint:)
Jag avslutade dagen med att gå snabbt till RSS träningen och skulle få ihop vårat program med deras och visst, det artar sig det också^^
Ikv har jag för första gången på länge tagit det hyffsat lugnt och nu ska jag snart packa o leta upp kläder till klädsimmet som vi ska ha i morgon. Jag älskar att få hoppa och plaska i vattnet, känner mig som en riktig fisk =D haha!

Nahe tack o hej för mig!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0