Blir juh så trött på allt!

Idag vaknade jag och hade hur ont i halsen som helst! Men jag drog mig upp och fick gå den långa fredagen i skolan iaf. En heelt onödiga dag så jag hade kunnat stanna hemma i sängen.
Jag går hem eftersom mor och far åkte till malmö över dagen för att fixa lite saker åt maja och jag kan säga er att jag tror inte det dröjer sådär vidare länge till nu tills första snön kommer. Buhuuu vad kallt det var:o
Jag kom hem och tänkte att jag kan juh vänta lite med att laga mat tills mamma o pappa kommer hem. Så jag gick ut och kröp ner under täcket och somnade! Helt underbart måste jag säga.
Vaknade nyss utav att telefonen ringde och det va mamma. Hon säger att det snöar påväg hem ifrån malmö och att det är blixterhalt, så dom är nog inte hemma förens senare. Jaha, ska jag göra egen mat nu då??
Gick in och kollade vad vi hade i frysen och det är ingenting som passar Malin!! Hon känner också att magen börja kurra ännu mer än vad det gjorde innan.. Så jag få se om jag hittar en lösning på detta! Mat är som sagt itne min största sida. Hade det inte varit så himmelskt kallt hade jag kunnat ta mig till mormor och morfar och ätit..
Nej jag är för sur för att sitta här, det går bara ut över alla andra så jag drar mig härifrån så hörs vi i mon eller ngt!

hejhej.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0