Bara 7 veckor kvar till nästa lov..

Hej puddigar:)
Hur mår ni? Bra, hoppas jag på att svaret blir? Med mig är det väll sådär i detta kalla vädret.. Man fryser juh bara man kollar ut ur fönstret. Så mörkt och trist:/
La precis ifrån mig böckerna, kändes som jag bara läste och läste men stod på samma ställe?? Läste samma mening 10 gånger men fattade inte, hjärnan har nog fortfarande inte kommit igång eller så är det så att den redan är slutkörd..^^

Men idag hade vi bara två lektioner!:)
Började 11.45 som vanligt på måndagarna och då hade vi matte. Fick reda på provet vi hade innan lovet. Jag blev riktigt förvånad över mig själv för detta provet kändes inte bra. Men med ett VG ska jag väll vara nöjd? (:
Det blev svenska också och det är riktigt drygt!  Där fick vi tillbaka våra uppsattser som vi skrev för ett bra tag sedan. VG på den också och är nöjd med det faktiskt..
Men herregud! Han kan inte ha gjort något annat än att skriva kommentarer till alla på lovet? Två sidor kommentarer och sen en massa egna tecken på vad som va bra och dåligt och vad man skulle tänka på oså. Och det va inte bara jag som hade det utan alla i klassen? Måste tagit en evighet för honom! Haha. Hans rättning påminner lite om Lena (våran gamla bildlärare) För när hon rättade vårat prov så hade hon egna symboler för betygen.. Haha snacka om vi fick oss en massa goda skratt på den där lektionen;)

Men vi slutade tidigare idag eftersom att vi inte ha någon SH denna veckan. Så efter ngn timme så ska jag ner o träna tjejerna, själv idag igen eftersom sanna är i Grekland med skolan. Och jag trodde mamma skulle hinna hem innan så hon kunde köra mig ner. Men icke sa nicke! Jag fick hoppa upp på cykeln min och cyckla ner till sporthallen och jag hade endast tio minuter på mig. Jag hann och jag lovar sådär snabbt har jag aldrig cyklat. Nästan lite läskigt, tänk om jag trillat i den farten. Då hade det variot tveksamt om jag levt just nu! =P haha, men det roligaste av allt va när jag kom in till tejerna i salen. Deras miner..
- Vaaad har du gjort Malin?
hahaha, jag fick förstås förklara för dom och dom bara skakade på huvudet åt mig. Ja tidsoptimist är vad jag är. Undra vem jag kna fått det ifrånn? Är det n¨gon Eline som känner sig träffad?;) haha, nej skojar med dig^^

Så nu ligger jag här och bara tänker och tänker och det är faktiskt riktigt roligt att göra det ibland. Hade varit bäst att krypa ner under täcket nu och kolla på en riktigt, riktigt bra film..:)
Kan också tillägga att träningeverken i mina armar är itne att leka med.. Usch, kan ju inte ens sträcka ut armarna rakt. Men det är bara trevligt;)

Ha en mysig kväll folket:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0