Äntligen fredag!

Hejsan alla i detta avlånga land!

allt bra med er denna fredag? Med mig, äre bara bra för att det är helg. Dock är mina händer så röda effter allt hoppandet på dessa kryckor som jag snart slänger ut i skogen! Usch, aldrig mer att jag ska gå på ett par kryckor i mitt liv. För det första gör det nisseont i mina små händer, för det andra så är dom bara ivägen och för det tredje så hatar jag dom bara allmänt!! Men foten känns faktiskt bättre så jag hoppas att jag slipper dom snart, fastän doktorna sa en vecka så tycker JAG att det räcker nu:))

Va nere på gymmet igår och körde core. Det vare sämsta på länge måste jag säga. Line och jag låg där och skrattade åt alla övningarna ist för att göra dom. Nej tbk med våran Lena, tror jag hon heter;) haha. Men jag åkte hem en timme efter passet och då fick jag sätta mig direkt med naturkunskapsprovet... Blörk!

Idag vaknade jag och va bara såååå trött. Men jag gick upp eftersom det bara va M-tid och naturkunskapsprov. Va i skolan i typ två timmar idag vilket alltid är trevligt^^ Provet dåja... hmm ingen kommentar på det faktiskt. Hade nog läst på lite fel saker så, men Reid lovade att inte slå mig om jag inte fick bra resultat. Dock visade jag kryckorna samtidigt så han lovade att inte slå mig;) Måste ändå berätta detta. Jag kom till salen och så frågar han:
- har du spelat fotboll malin?
-näe? jag spelar itne fotboll vettu.
- Eller haru sprungit försnabbt till matkön?;)
Åhh denna gubbe! Han vet nämligen mina olika teperament när jag inte får mat på fredagarna. haha!

Men iaf, Jag GICK ner till stan och trodde jag skulle avlida men det gjorde jag inte=D så Line och jag satte oss på andra våningen och fikade lite. satt där i ngr timmar och sen fick pappa köra hem mig och line ner till stationen..

Kvällens planer är att jag ska ner till andra våningen igen och fika med ngr eftersom Rassus kommit hem över helgen.. Måste nog ta mig en lite eftermiddagstupplur om jag ska orka detta;)

ha det bra alla människor=)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0