Vad är detta?

Vad i allsin dar?:o Klockan är bara lite över fyra och det är kolsvart ute:o Vad deprimerad jag blir. Fast visst är det mysigt att gå hem igenom stan när det är belysning i träden oså på torget. Men sitter man inne kan man juh tro att klockan är två på natten:o Usch ja, lite snö som fick det att lysa upp lite hade inte varit helt fel:)

Idag så hade vi sovmorgon till 14.20. Men både Linnea och jag bestämde oss för att vara i skolan 12.15 för att plugga lite. Tror ni det blev så eller? Nej, inte direkt. För det första sov jag allt för länge för att jag skulle hinna bli klar till den tiden som vi bestämt och de va jag inte ensam om;) Och för det andra var jag helt slut! Så Linnea fick komma upp hit en stund innan jag lovat mamma att hänga med ner till stan för att handla present till Broder A. Sen körde hon oss vidare till skolan. Enligt Linnea förgyllde hon dagen när hon körde i vattenpölen så det sprutade. Oj vad hon tyckte det va skoj^^ Sen satte vi oss i matsalen för att äta minestronesoppa som vi haft så roligt åt hela veckan. Resultatet va att det inte var gott men vi satt allt för länge i matsaeln för att hinna med ngt plugg. Och när vi väl va duktiga och satte oss ner med böckerna fick vi besök av Ludde och då var det mycket roligare att prata om händelser osånt så ingenting blev gjort.
Ja, tänker man tillbaka så skulle man kunnat sova två timmar längre. Men vi gjorde SH-redovisningen och sen hade jag sällskap med Linnea hem.
Nu sitter jag här och tänkte hoppa in i duschen för att göra mig i ordning inför kvällen:)
Här har vi henne, Linnea;)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0