Tjollahopp!

Söndag idag, igen.. Nu äre bara 2 veckor kvar till lov och innan de ska det hinnar med mycket, prov och inlämningar. Ska inte ha en enda bok hemma hos mig på lovet säger jag bara!!
Men idag har det varit uppvisning. Och för första gången på 14 år satt jag och kollade på. Va riktigt mysigt att göra det. För man fick själv minnen ifrån när man va sådär liten. Att man skulle få göra sitt program inför så mycket folk, det va världens största sak. Och sen att farmor, mamma o pappa satt på läktaren va bara ett stort plus i kanten för då hade man någon att vinka till=D haha!
Men när våra småbrudar hoppade in till "nu är det jul igen" så fick jag tårar i ögonen, stolta tårar. Herregud tänkte jag, har dom redan blivit såhär stora?=O Ja det har dom..
Så det är vad jag gjort idag. Sov inte så mycket inatt så känner att huvudet är ganska så slut. Måste ta tag i historian som vi har prov på på tisdag. Ett stort MÅSTE!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0