Tisdag

ligger just nu i min sköna soffa och ska börja kolla på filmen som går på 5an, the bodyguard. Har sett den hur många gånger som helst, men den är bra ändå(:
I morse när jag kom till skolan så pratade ALLA om jordskalvet som varit i morse. Jag hade själv inte märkt något men Louise och Linnea sa att deras hus skakade. Först trodde jag dom drev med mig som vanligt men nu gjorde dom vekrligen inte de. Dom sa att det hade kommit ifrån Ystad och Malmö där nere och den första tanken va att min syster bor juh där nere. Måste fråga om hon lever, så jag skickade ett sms till henne. Hon svarade: jaa varför skulle jag inte?
Ja, det är som vanligt. Min syster hade inte märkt det utan trodde att det va storm ute. Vi har båda två svårt för att vakna av ljud oså..
Men dagen tog slut och vi fick gå hem. Linn hängde på som vanligt på tisdagarna och denna flickan kan få en att skratta på 2 sek. ;)
Sen skulle jag iväg och jobba en liten stund med Dea. Men de va som sagt en liten stund:)
I morgon ska jag på massage, det är efterlängtat och sen är det inte många dagar kvar till fredag=D
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0