Tisdag

Hej mina sockerdruvor!=D
Usch, idag var det segt att komma upp ur sängen min när mamma kom in vid nio.. Phyja. Men jag hade inget val så det va bara att kliva upp med kisande ögon och håret åt alla håll o kanter^^ haha. Men det blev en snabbfixning med allt och sen for det in till kna med mamma och syster (:
Väl därinne hade jag absolut ingen ork att springa runt och kolla i affärer eller in o ut i provhyttarna så det blev bara en jacka för min del. Det tyckte jag va lagom. Att spara mina pengar blir nog mitt nyårslöfte ^^ Men vi åkte hem efter mycket tjat ifrån min sida och jag la mig i sängen och kollade på vänner..
Efter bara en kvart så kommer dom in och säger att vi ska ner till maxi med mormor=D och henne kan man juh inte missa så upp igen och sen ner till maxi;) Jag hittade mig en ganska så skön stol som jag satt helt stilla på under tiden resten av folket gick o handlade. Oh gud, folk va juh helt galna med sina kundvagnar?:o aldrig sett så mycket folk på maxi. Det va karaballik asså=S Men jag var ganska road så för mig gjorde det inget=)
Sen åkte jag och syster ner till stan för jag skulle se om jag hittade mig en klänning. Men vad är detta för län man bor i? Har juh inte klänningen som jag vill ha någonstans?:| Blir så sur! Så inget för mig på stan heller:)
Kom inte innanför dörren då Milius ringer och frågar om vi ska ner till spa? Oh visst, gärna för mig=DD (hon fick nämligen det i julklapp av mig) Så vi åkte ner dit direkt och det är lite folk som tur väl är. Och den sista kvarten hade vi spa för oss själva. Det var nice för gissa vad vi gjorde då?:D Just det, vi hoppade kanonkula och såg vem som kunde skvätta mest. Sedan satte vi betyg på varandras och hade ganska så skoj^^
När det va färdigbadat så drog vi hem hit och tog ngr matcher på singstar. Och jag säger bara: Oh du milde tid!
Nahe, om man skulle krypa ner under täcket för att slumra till TV'n och sen ta vara på morgondagen som är den sista på detta året?:)
I mon tror jag att det kommer en snabbgenomgång vad som hänt under mitt 2008. Missa inte det;)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0