Stressdag och stressvecka

Stress, stress och åter stress. Ett under att jag fortfarande lever säger jag bara!Håller snart på att stressa ihjäl mig. Historieprov i mon och jag kan inte säga att jag är förbered på det överhuvud taget.
Satt ikv och gjorde den där energiuppgiften med pappa och tror ändå jag har börjat fatta det där. Men inte nog med det, spanskan också. Och ska jag vara ärlig har jag kollat igenom det två gånger så får hoppas att jag har lyckan med mig i mon:) Känner att historieprovet är viktigare så får läsa igenom dom 20 sista sidorna innan jag somnar ikv.
Var nere och tränade med RSS idag också och nu känns det ändå som om vi börja sätta programmet, kul:)
Kollade nyss i min kalender och hela veckan kommer att bestå av stress. Men när jag sedan kollade fram en vecka så såg jag att sista veckan är det inte mycket så då ska jag nog kunna pusta ut! Men det är som sagt en vecka dit och jag få kämpa igenom denna veckan och verkligen ge det sista *pust*.
God natt!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0