Söndagsjobb och söndagsträning.

Todeloo:)
Igår när jag gick o la mig somnade jag extremt gott men sen vaknar jag var tredje timme av att jag fryser och är hungrig. Nästa gång jag vaknade upp svettades jag som en gris osv. Undrade vad det var för fel på mig?:P
Men jag vaknade av att Andrea skickade ett sms och frågade om vi skulle jobba nu eller aldrig. Jag tog tag i dagen och steg upp för hennes skull och så satt vi nere på Elit igen och slog in deras julklappar.. Bara hälften kvar nu:) haha!
Därefter åkte jag ner till gymmet och tränade. Har inte tränat på en vecka tror jag.. Och jag lovar, det kändes!! Usch vad man känner att man inte hållt igång som vanligt.
Kom hem och satte mig med naturkunskapen och som vanligt är jag ute i god tid för att hinna med.. Inte direkt. Så tråkigt att sitta o läsa en massa sidor som jag tror inte ens kommer på provet på tisdag. För så var det förra gången, man hade pluggat allt för mkt i onödan.
Men bara en vecka kvar och detta har man längtat till sen man började i slutet av sommarn.
Ha en trevlig kväll!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0