Slappdag!

Hej gullungar:)
Hur mår ni? Bra hoppas jag? Med mig är det okej. Men inte mera än så måste jag erkänna...

Vaknade idag och hade huset för mig själv, skönt:) Resten av familjen hade åkt ner till malmö för att fixa lite i lägenheten oså. Så huset för mig själv, och det äre bästa:)
Andrea kom upp en sväng runt fyra. Vi (hon) lagade mat eftersom jag inte kan.=/ Men jag blev mätt iaf. Vi tog ngr matcher på singstar och vi slutade när vi va på topp;) Ordnade skjuts ut till saxemara där brudarna väntade med film och kladdis.
Dock var dea o jag där inte så länge eftersom vi inte ordnade skjuts men det va trevligt ändå:)
Händer inte så mkt nu på dagarna. Hade varit mysigt med lite snö så man kunde åka pulka eller ngt på dagen men nej bor man här nere så vet man knappt vad snö är..=/
Vet att jag ska jobba på måndag iaf. Och det kan bli jobbigt att gå upp sådär tidigt, inte min grej precis.
Men funderar på att göra samma sak som igår, somna till en undebar kärleksfilm. Det är däremot MIN grej:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0