Sista veckan

Snart är det loooov =D Det 'r de enda som finns i mitt huvud nu. Är så efterlängtat att bara kunna ligga i sängen så himmelskt länge på morgonen och sen gå upp och bara ta dagen som den kommer, me like!!
Idag hade vi information om valet till 2an och sen en riktigt dryg svenska lektion.. Efter det hade våran samhällskunskapslärare lovat oss att leka. Om nu musikfrågor va att leka så.
Cyklade hem för i morse cyklade jag faktiskt. Händer itne allt för ofta nu eftersom det är så fruktansvärt kallt ute och jag är så trött på morgonen att jag inte kommer upp i tid. Men iaf, jag gick hem och pluggade lite på naturkunskapen men känner att min hjärna redan tagit lov så då får det förbli så att hela jag också gör det:)
Har precis satt mig i soffan nu efter att ha varit och sjungt på en såndär minikonsert för ngr sångare. Gick ganska bra faktiskt och jag är inte nervös för att sjunga längre, det är positivt faktiskt (:
Så nu ska jag lägga mig ner och kolla på TV resten av min kväll.
/M!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Pirrig heter det ;)

2008-12-15 @ 20:07:46
Postat av: /M!

Haha ja just det ja;)

2008-12-16 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0