Modevisning.


Idag har det varit modevisning i biografen. En riktigt rolig dag med allt folk. Och tack alla underbara för de fina berömmen jag fått nu timmarna efter. Blir så glad! =)

I morgon är det så att vi haar bara EN lektion och den börjar 14.20 så det är ganska skönt. Men ska ändå försöka komma till skolan runt tolv så man kan plugga lite.

Till helgen är det uppvisning och sen ska sanna och jag till spa på lördag för det behöver båda hon och jag!
Och nu är jag så trött i både mina ben och i mitt huvud så jag vet inte vad jag ska skriva mer.
Vi hörs i mon ist:)
/M!

Kommentarer
Postat av: miilajn ;)

ledsen att jag inte kunde komma, med är övertygad om att du var sjukt snygg ;)

2008-12-07 @ 01:12:59
Postat av: /M!

Nejmen det är lugnt. Jasså det är du?;) haha!

2008-12-10 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0