Måndag och tisdag!

Nu har vi jul, här i vårt hus tralalala!!
Igår så va jag upptagen hela dagen så därför jag inte skrev ngt. Men nu ska ni få höra:)
Igår jobbade jag och andrea. Vi fixade och donade till julkaffet som vi skulle ha idag. Vilken rolig jobbdag asså. Först skulle vi göra pappersarbeten men efter det skulle vi klä granen=D Den blev så tjusig så. Olika färger på ljusen och alla olika sortes julgranskulor. Kan säga att vi hade lite svårt att få upp själva julslingan. Tillslut kom vi på att vi va tvugna till att lyfta upp granen för att det skulle funka. Smarta som vi är så ropade vi på Annika så hon fick komma och lyfta. Vi riskerar inget här inte;)
Sen skulle vi ha fram en massa stolar. Då hittade jag en kärra som vi sen kom på att vi kunde öra varandra i. Haha, dunderskoj;) Dagen tog slut och när jag kommer hem så åker jag lika snabbt igen. Ska nämligen ut till Milia och lämna julklapparna som mamma o jag köpt till dom:) Vi stannade och fikade och hade det mysigt.. Sen skulle jag vara på stan vid 18.00 för att spela. Och det tog inte mer än 20 minuter så jag gick hem sen efter det. Så jag tog tag i städningen! Dea, Rassus och Basse skulle nämligen komma och kolla på Sunes Jul med mig=D haha!
Vi hade trevligt och pratade om allt möjligt. Så roligt att dom är hemma igen, blir så glad av att umgås med dom!=D Skratta får man iaf göra, det gillar jag^^
Jag gick o la mig direkt efter dom åkt och somnade i en blöt säng efter att dom där två nissarna hade haft vattenkrig med en sprayflaska. Mysigt=D haha.


BRassusarna och jag i Linköping detta året=D


Snyggdea vid våran fina julegran =D


Idag skulle jag upp vid 9 för att hjälpa till med det sista där nere på jobbet.. Idag skulle allt godis och alla kakor fram så det va bra;) Vi blev klara och nu var det bara dags att fika med alla. När vi sedan blivit klara där nere så åkte jag och syrran in till Kna för att handla de sista julklapparna. Tjohoooo vad mina fötter gör ont. Jag går inte en meter till!! Jomen tycker jag inte gjort ngt annat än sprungit idag. Men vi hittade alla julklappar och det va äntligen dags att åka hem.
Vi klädde våran extremt fina gran ikv också. Herregud som den ser ut säger jag bara=P Haha!
Och nu ikv har jag storstädat eller julstädat kanske man ska säga, hela mitt rum och man kan faktiskt se att jag har ett golv också=D Nahe vi hörs i mon på självaste julafton. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen julkänsla alls och det är nästan helt omöjligt att det är julafton i mon...
God Jul!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0