LOOOOOOOOOV!! =))


Jag ska bara ta en snabbis här ikv, glömde säga Grattis till min lilla snäcka på bilden som blir hela 1 år idag =D Har varit hos mormor och morfar en svängom nu ikv också med familjen. Sen hem och lägga sig på soffan och med detta visste jag att jag hade ett lov framför mig:)
Godnatt!
/M!



Wiiiiiiiiie!! Äntligen. Nedräkningen har varit med mig i många veckor och nu är den stora dagen här=D Känslan att få gå hem idag och veta att man inte ska vara där mer på detta året gjorde en så happy:)
Igår hade jag inte tid med att skriva ngt för när jag kom hem så somnade jag. Vaknade sen av att min moster ville prata lite med mig. Så när samtalet va klart så va klockan redan sju och de va dags för att städa upp på rummet en aning. Sen efter de så ringde milia. Då vi snackade i 1 h och 8 min. Haha, slå de om ni kan;) Tur för oss båda att det inte är vi som betalar räkningarna.. haha!

Idag så skulle pappa köra mig till skolan men tror ni bilen startar eller? Nej, just det. Blir så trött på att han alltid ska envisas om att itne sälja den fastän alla andra i familjen tycker att det är dags! Men nejnej...
Men kom sent till skolan och då vare fika. Och efter de var det mat. Kändes som man bara åt hela tiden:P Haha. Sen kollade vi på lärarnas spex och sen slutade vi=D
Jag drog ner till stan med Linnea och Linnea. Kollade runt lite och jag köpte min första julklapp för detta året. Sen mötte vi upp Sandra och Louise så vi tog oss en fika på Andra våningen.
När vi va mätta och belåtna så mötte jag upp mamma på stan och så kollade vi runt lite och skulle se om vi hittade något nödvändigt. Sen kände vi för att ta oss ngt o äta så vi gick upp på andra våningen igen. Tycker jag borde få rabatt eller ngt eftersom jag är där ganska ofta;)
Men nu har jag kommit hem och jag är svin trött. Man blir gansk så sleten av att springa på stan.

I mon ska jag in till Kna med Dea och Rassus som är hemma nu över jul=D Wiiie!! Längesedan jag träffade honom så ska bli kul o se om han förändrats vilket jag itne tror han har men ändå:D
Nej ska slå in lite juleklappar nu!
TjippTjipp!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0