Karlskrona =)

Hejsan hoppsan gott folk:)
Idag har jag varit i kna med Andrea och Rassus. Fast Rassus var där inne lite innan Andrea och jag kom med tåget vid 12. Trodde faktiskt det skulle vara mer folk än vad det var:) Lite besviken på själva karlskrona också. Hittade inte julklappar så det räcker så måste åka in på tisdag igen.. Har ingen idé heller om vad jag ska köpa till allt folk.
Vi tre gick och åt iaf och då satt vi och bara pratade, mysigt:)
Sen åkte Rassus hem tidigare eftersom han skulle iväg, men Andrea och jag var i stan tills allt stängde. Sedan drog vi upp till Thomas och sen hem hit till mig. Så nu sitter vi och kollar på Sunes Jul=) Min favorit film heöt klart!
Är hur trött som helst så både hon och jag ligger och halvsover i soffan. Vi hörs efter jag jobbat ngr timmar i mon:)

  

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0