Julgran :)

Idag har jag och Dea äntligen gjort färdigt alla julklappar som ska ut på tisdag nere på Elit. Riktigt skönt måste jag erkänna. Och detta tog oss hur många timmar som helst men visst ska inte klaga..
Efter det hämtade syster och far mig så skulle vi åka för att kolla på julegran :) Och jag kan säga att vi har då inte den snyggaste granen i stan. Efter att ha varit på maxi och inte hittat någon åkte vi till snäckebacken. Maja och jag hittade en kanonfin julgran sådär stor och fin. Men den skulle vi inte få plats med enligt pappa. Då hittar han en gran och säger:
- Kolla tjejer, denna var väll fin?
Både Maja och jag blir chockade och börjar skratta när vi ser att han håller i en gran med max 5 grenar. Pappa lilla, att du inte förstår..
Men jag gav upp och lämnade över detta till Maja och Pappa. Dom kommer tillbaka till bilen med en gran i handen och jag är ganska nyfiken på att se hur den ser ut^^
Ikväll har jag varit nere o tränat en liten liten runda. Kände att det behövdes nu när lovet börjat.
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på TV och sen ska jag sova, för i mon ska jag jobba redan vid nio:o Men det är bara en dag på lovet så det kan jag ställa upp med. Dessutom är Dea också där nere så:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0