Juldagen

Vaknade vid halv ett idag.? brukar inte sova så länge men jag var väll extremt trött efter detta julstresset=P haha. Nejmen jag tog det lugnt och slog på TV'n. Såg att Emil i lönneberga gick så jag låg kvar och kände mig liten igen:) Men där fick jag itne ligga länge för vi skulle ha gäster vid 14.00 och jag skulle hinna duscha och göra mig i ordning innan så det va bara att lägga i växeln:)
Hann inte käka frukost så kalkon och potatis fick bli frukosten för idag, och det funkade det också.
Ikv kommer Angelin och Emilia hit och så får vi se vart vi tar vägen när kvällen lider mot sitt slut..

Dagens planer för i mon är att jag ska vara hos släkten i kallinge vid 10!! Hur detta nu kommer att gå får vi se. Och sen hade jag tänkt att kolla på Maxi cup, men frågan är om kroppen orkar det så jag får se:)
Ha en kanon kväll, för det tänker jag ha!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0