Jobbadag


Hej igen:)
Nu är jag mätt o belåten. Kunde juh inte sitta där och vara otrevlig och inte äta när alla andra åt;) haha. Åh denna kvällen va helt härligt underbart roligt. Har skrattat så mycket och det har jag itne gjort på länge.. Vi har suttit i 4 hela timmar och bara snackat om ALLT möjligt verkligen. Allt ifrån gamalt till nytt och det är så härligt att få umgås med alla brudarna igen:) Fick sånt längtan tillbaka när vi satt där. Tänkte på hur våra resor varit inom gymnastiken och alla träningarna som vi gjorde så roliga som möjligt. Alla knäppa kommentarer som fortfarande sitter kvar som vi kan skratta åt huuur mycket som helst. Åh bara ryser av all denna kärleken som jag har till dom:)
Men klockan tickade iväg och det blev dags att säga adjö igen. Men vi lovade varandra att det måste bli fler sånnahär tillfällen och inte bara en gång per halvår..
Nu ska jag snart hoppa ner i sängen för att sova. I mon blire kna för min och familjens del tror jag:)
God nattis!
/M!


Hej på er alla denna himmelskt kalla måndag:P
Ja det är så kallt att när jag gick hem nu så kände jag inte mina små tår när jag kom innanför dörren min. Buhuu!

Idag ringde klockan vid 7. Jippi! Nej, inte direkt men det va bara att gå upp. Åkte med far ner till jobbet så det var kanon:) Jag mötte upp andrea där nere och hon och jag skulle vara arbetskamrater där idag, IGEN;) haha. Riktigt roligt har vi.
Vi började med att gå ner o handla frallor och huuu vad kallt. Vi gick som två stela pinnar ner dit. Att andas igenom näsan gjorde juh fruktansvärt ont. Och andades man igenom magen så blev man juh helt kall inuti:P Men vi fortsatte med att sortera posten och göra lite pappersarbete för att underlätta all julstök för Annika. Vi trodde hon skulle komma men det visade sig att det var maginfluensa som va påväg in i deras familj så vi tyckte det var bäst att hon stannade hemma för vem vill ha maginfliuensa?
Så då skulle andrea och jag sysselsätta oss ännu mera själva.. Jaha tänkte vi. Vi kan juh alltid se om det finns ngt roligt inne i konferansrummet. Jodå, där hittade vi lådor ifrån alla mp3na som vi slagit in i julklappar till de anstälda. Så det kunde vi få städa upp och sen slänga. Problemet var att det va gjort på tio minuter;)
Vi gick ut i köket för att kolla lite, där hittade vi allt ifrån julkaffet (fikakaffet, som jag sa idag när jag inte tänkte på vad jag sa för jag va så trött) Så då städade vi upp lite där och det tor inte heller så värst lång tid.
Men sen, sen hittar vi godisskålen med alla kolorna i som vi hade på julfikat. Andrea och jag bestämmer oss för att smaka ALLA och sedan ge betyg på dom. Och det där var riktigt skoj!! Såhär blev listan (godast ifrån vänster):



De tre sista var vidriga rent ut sagt!! Usch jag rös i flera minuter efter jag stoppat en sån i munnen. Det va som det va vatten i dom, det bara rann sån äcklig sörja ifrån dom. Andrea trodde jag spydde när jag åt den så hon börjar gapflabba. Men när hon sen få prova själv så sprutar det ut lika mycket som det gjorde på mig. Mina byxor blev helt prickiga och luktade inte hallon:P Så såhär har vi sysselsatt oss idag, satt betyg på kolor;)
 en det är lugnt Annika, vi har gjort en hel del pappersarbete också. En varsin pärm har vi skrivit också:)
Det roliga var att sen kom Linn ner till Elit och både Andrea och jag sa:
- Åh Linn, prova denna kolan. Den är sjukt god!!
Hon svarade:
- Jaha okej.:)
Det tog inte lång tid förens hon också spottade ut den och rös utav vad hon precis ätit. Usch, på sånna kolor borde det stå typ:
Ät inte om du är känslig för rysningar eller ngt i den stilen.

Nu ikv ska jag ner och äta med gamla gympagirls. Eller jag tar mig nog bara en fika, blev så proppmätt när andrea och jag åt lunch idag, så en fika kanske får räcka för min del:) Så nu måste jag ta tag i att göra mig i ordning om jag ska hinna vara där nere vid 6.
Hörs kanske efter:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0