Hejhejhej!

Nu är jag här. Har tagit mig en paus för att skriva ner lite:) Blev inget igår för jag va så extremt trött och arg, så det hade juh inte varit kul för er att läsa två buttra inlägg i rad;)
Men idag är jag glad och stressad!

Igår vare skola och på idrotten spelade vi innebandy, måste bara säga att jag gjort två mål=D haha! Sen var det avslutning med tjejerna i drillningen så det va lite sådär mysigt på kvällen:) Skönt att jag kan stryka en sak på alla min aktiviteter på fritiden.. Fram till efter nyår iaf.

Idag hade vi nationella på morgonen och jag säger som alla andra sa: det där gick skit! Men vi har en chans till på oss nästa vecka iaf:) Det gynnar! Sen kom jag hem och skulle sätta mig ner för att skriva lappar till tjejerna i gymnastiken. Och när jag gjort klart allt och fixat o donat så funkar juh inte skrivaren såklart. Så då ska jag skicka ner det till pappa på jobbet och så funkar inte de.. Sen helt plötsligt va filen borta:o Så jag fick börja om igen och nu kunde jag skicka ner det till pappa. Han kom och hämtade mig och där fick vi stå och hålla på med kopiatorn ett bra tag också. Kom ner till träningen iaf efter ett tag. Och när Sanna och jag står där nere så kommer vi på att det är sista träningen med tjejerna för år 2008:o Oj tänkte vi, vi måste göra ngt roligt. Så sanna och jag va med och lekte lekar med dom, vilket dom uppskattade, kanske?=S ´haha!
Efter det tränade jag killarna och idag va dom för roliga asså. Jag kan typ inte beskriva men både Terese och jag kan inte hålla oss ibland med deras frågor och kommentarer och rörelse framför allt:) haha.
Gick därifrån vid halv och snabbt som tusan skulle jag vara nere på gymmet eftersom passet började halv. Sprang nästan in och fick mig min träning också:)

Nu ikväll har jag plockat undan hela mitt rum och packat sakerna tills i mon=)
Sådär nu har ni fått uppdatering så ni klarar kvällens underhållning;) haha!


Här har ni världens bästa Sanna =D

Go kväll!
/M!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aaaw puss på dig malin! :D <3

2008-12-04 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0